lördag 4 december 2010

shane

"shane" är Shane Dawsons tredje youtubekanal. Anledningen till att han startade den är för att han snabbt och enkelt ska kunna lägga upp videos direkt från sin iPhone. Oftast brukar filmerna inte vara redigerade utan det är ett enda stort klipp från hans iPhone. Detta innebär att kvalitén på videon och innehållet kan vara lite lägre än för de andra kanalerna ShaneDawsonTV och ShaneDawsonTV2, men det innebär också att han kan leverera fler videos.

Det står att kanalen startade den 21 september 2005, vilket förvisso är sant. Men Shane Dawson tog inte över kanelen förens någon gång under 2010.

4 kommentarer:

  1. Det finns en ny hemsida, http://www.flyhour.tv som visar slumpmässiga youtube klipp. Besökare kan välja att endast få se slumpade youtube klipp i en specifik kategori, och med X "views" eller mer.

    Tex, du kan bestämma att endast få se slumpade youtube klipp från youtubes musikkategori med en miljon views eller mer.

    Det är en perfekt hemsida för den som gillar att hitta nya youtube klipp. Det är också en perfekt hemsida för den som vill hitta ny musik, eftersom det är svårt att hitta ny musik på youtube om man inte redan vet vad artisten heter.
    Så, besök http://www.flyhour.tv nu och hitta miljoner av nya youtube klipp direkt!

    SvaraRadera
  2. Okej, tack I guess. Så du vill alltså att jag ska lägga in den sidan under fliken "Tips" på min blogg?

    SvaraRadera
  3. Om du gillar sidan så kan du ju alltid göra det :)
    Jag tycker iaf att sidan är väldigt bra, har hittat många youtube klipp där, och eftersom din blogg handlar om precis det så tror jag att dina besökare skulle uppskatta det.

    SvaraRadera
  4. Oj vad arg jag lät igår. Sorry!

    Jag tackar så mycket för tipset David! :) Jag har lagt till sidan under fliken "Tips".

    SvaraRadera